Ένα χρόνο και κάτι μετά την πρώτη -και μέχρι τώρα και τελευταία- μου ανάρτηση αποφάσισα (ή μάλλον με ΑΝΑΓΚΑΣΕΣ!) να επιστρέψω στη μπλογκόσφαιρα για να πάρω μέρος σε ένα παιχνίδι. :Ρ
Ποιο παιχνίδι;
Παραθέτεις 10 πράγματα που αγαπάς και συνεχίζεις κάνοντας tag σε άλλους που δεν έχουν πάρει μέρος ξανά σε αυτό.
Και ξεκινάω... (Καλή αρχή x0 )

Αγαπώ ή μάλλον μου αρέσουν:

1)Το γλυκό βύσσινο :|
2)Η σιωπή
3)Η μουσικη
4)Τα τριαντάφυλλα
5)Οι κιθάρες μου x)
6)Να σπάω τα νεύρα της Connie
7)Να βρίζω την Connie (η μεγαλύτερη ηδονή, οφείλω να ομολογήσω)
8)Τα βιβλία
9)Τα αστέρια και γενικά ο ουρανός
10)Η ζέστη

Ταγκ σε όλους. Β)

Υ.Γ. DreamGirl deserves to die.

4 σχόλια:

Sinner είπε...

Τιι τιι τιιιιιιιιι;;;

Βλέπουν καλά τα ματάκια μου; Dreamgirl deserves to die???


AVADA KEDAVRA-.-

ps:η Ρέα έπρεπε να 'ναι μέσα στα 10 πράγματα που λατρεύεις. Τς Τς τς*σνομπ*

Αγαπάμε Ρεάκιιι και τριαντάφυλλα x)

Sinner είπε...

edit: Η Ρέα δεν είναι πράγμα. Λάθος. Είναι θέα.- Β)

Dream Girl είπε...

^Αγγελάκι <3 xD

Δε σε ανάγκασα -.-

C. Addict και δεν είπες τη σοκολάτα; Χα!

DreamGirl deserves to die? Τα θυμάμαι εγώ αυτά. :Ρ

Creep είπε...

Oh... δεν το ήξερα πως σου προκαλώ τέτοια χαρά. Whatevs. I hate you anyway.

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.